Rainen
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


~~~~~~~~~~
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Dobry deń, dobry deń

Go down 
AutorWiadomość
Gość
Gość




Dobry deń, dobry deń Empty
PisanieTemat: Dobry deń, dobry deń   Dobry deń, dobry deń Icon_minitimeNie Lis 13, 2016 8:59 pm

[b] Mów mi...:[b/] Filipus Magnus, Magnus, Filip
[b]W grupie chcę być...:[b] Aktor, lektor, reżyser
[b]*Mikrofon:[b/] Samson go mic
[b]Kontakt:[b/] Najlepiej na discordzie, nazywam się tam tak samo
[b]Kilka słów o sobie:[b/] Jestem youtuberem, prowadzę kanał pod nazwą Filipus Magnus. Lubie dubingi, lubie animu, mentalnie czuje się rzymianinem, a po za tym mam 17 lat, jestem w 2 klasie technikum i będę elektrykiem.
Powrót do góry Go down
Chocola
Admin
Chocola


Liczba postów : 8
Join date : 18/10/2016
Age : 26

Dobry deń, dobry deń Empty
PisanieTemat: Re: Dobry deń, dobry deń   Dobry deń, dobry deń Icon_minitimeNie Lis 13, 2016 9:02 pm

BOŻE
POWIEDZ, ŻE JESTEŚ TU, BO AMI ZJEBAŁA I PRZYSZEDŁEŚ POWYĆ Z NASZEGO RAKA
Powrót do góry Go down
https://rainen.forumpl.net
Gość
Gość




Dobry deń, dobry deń Empty
PisanieTemat: Re: Dobry deń, dobry deń   Dobry deń, dobry deń Icon_minitimePon Lis 14, 2016 3:51 pm

Ami podszywała się pod Hikari i zapraszała wszystkich na to forum, jednakże mam pewne nadzieje wobec waszej grupy i liczę na owocną współpracę. Jeśli potrzebujecie rekrutera, to jestem w stanie ogarnąć temat.
Powrót do góry Go down
Chocola
Admin
Chocola


Liczba postów : 8
Join date : 18/10/2016
Age : 26

Dobry deń, dobry deń Empty
PisanieTemat: Re: Dobry deń, dobry deń   Dobry deń, dobry deń Icon_minitimeWto Lis 15, 2016 9:11 pm

Zapamiętam, ale na tę chwilę potrzebuję kogoś, kto umie w panel D: